FELTÉTELEK
Használati feltételek
Általános üzletkütési feltételek
- a megjelenített árucikk az intenet üzlet által eladása a www.airwheeles.hu (továbbá „internet – üzlet“)
továbbá „feltételek“
Megjelenítő:
Az internet – üzlet megjelenítője a :
BIOKAMIN EU s.r.o. társaság
Panónska cesta 34,
851 04 Bratislava
IČO: 44 507 44
DIČ (adóig.azonosító): SK2022730270
Cégbíróság: Okresný súd Bratislava I., odd.Sro, vl.č.55614/B
Telefon: 00421 905 619 808
Email: info@biokamin-eu.com
Web: www.airwheels.hu
Bank:
(továbbá csak Eladó)
1. Altalános
1.1 Az altalános üzletkötési feltételek szabályozzák a vásárló és az eladó jogait és kötelességeit, a internet üzlet által megvalósult árucikk eladását.
1.2 A feltételekben nemfeltüntetett jogok és köteleségek igazoltatása a szlovák Kereskedelmi Törvény 513/1991 számu rendelkezése értelmében történik.
2. A szerződéskötés módja
2.1 A vásárló az internetes katalógusban kiválasztja az árucikket, belehelyezi a kosárba, kitölti a vásárlói – regisztrációs adatait. A megrendelését megerősíti és elküldi az eladónak. Ha technikai, vagy bármilyen más okbóĺ lehetetlen ilyen módon a rendelését megvalósítani, küldje el megrendelését elektronikai úton e-mail formájában a info@biokamin-eu.com címre, melynek tartalmában pontosan meghatározza a választott árucikket, mennyiségét és a személyes érintkezési adatait.
2.2 A vásárló megrendelése a szerződéskötés indítványának számít.
2.3 A vásárlónak jogában áll az elküldött megrendelését 24 (huszonnégy) órán belül érvényteleníteni, megváltoztatni, illetve kiegészíteni. Bármilyen módosítást a vásárló kötelezően jelenti az eladónak telefonon, a továbbiakban pedig elküldi protokoll formályában e-mailben: info@design-biokrby.sk.
2.4 A vásárló a megrendelés elküldtével beleeggyezését nyilvánítsa azzal, hogy a személyes adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek kesőbbi bizonyítása érdekében tároljuk, ugyanakkor a termékeink és szolgátatásainkról való értesítés céljából a vásarlóink érdekében. Adatainak kezelésékor az Adatvédelmi Törvényekell megfelelően járunk el.
2.5 Az eladó, további halasztás nélkül, a vásárló megrendelését fogadja, és a vásárlónak elküldi az igazolást a megrendelés elfogádásáról.
2.6 Az írásos visszaigazolást lehetséges elküldeni elektronikai úton, postával, faxall, illetve telefoni hívással, a vásárló tetszése szerint. A telefon hívással való kapcsolat a vásárló és eladó között a megrendelés visszaigázolásának számít, amenyiben az eladó feltünteti a vásárlónak a megrendelés elfogadását.
2.7 Az írásos visszaigazolás elküldtével az adás – vételi szerződés ez által zártnak nyilvánul.
2.8 Azon esetben, ha a megrendelés része hiányos illetve hibás, az eladó felhívja figyelmét a vásárlónak a hibák kijavítására, illetve az adatok kiegészítésére. A megrendelés kiegészítését követően a vasárlónak elküldjük az igazolást a megrendelés elfogadásáról.
2.9 Ha a vásárló 7 napon belül az eladó figyelmeztetését követően nemjavítja a megrendelésben levő hibákat, a megrendelés tárgytalanná nyilvánul, és nemkerül teljesítésre.
2.10 Ha az eladó képtelen szolgáltatni a megrendelt árut a megrendelés alapján, köteles az eladó haladéktalanul értesíteni erről a vásárlót.
2.11 Az eladónak jogában áll visszautasítani a megrendelés teljesítését abban az esetben, amikor a vásárlónak rendezetlen kötelezetségei vannak az eladóval szemben.
2.12 Ha a vevő vásárlásakor érvényes regisztrációs száma, a kapcsolat az eladó által szabályozott kereskedelmi törvénykönyv.
3. Árak
3.1 A szerződéses felek megeggyeznek abban, hogy a vásárló megveszi az eladótól az árucikket azon áron, amely az árucikk mellet szerepel az internet – üzlet katalógusában és érvényes a megrendelésben szereplő árral, a megrendelés napján.
3.2 A vásárló személyesen átveszi az árut az eladó székhelyében. A házhoz szállitás esetében a vásárló köteles a termék árán kivül kifizetni a szállitási költségeket is.
3.3 A szállitás módja és költsége a internet – üzletben, a megrendelés folyamán van megnyilvánulva, az unv.“kosár“ban. Ha a szállitási költség nincs megnyilvánítva, a vásárló kérésére az eladó kiszámolja azt és elküldi a vásárlónak.
3.4 Ha a vásárló elküldi a megrendelését olyan értelemben, hogy „szállitási költség később lessz felszámolva“, az eladó haladéktalanul kiszámolja és elküldi a szállitás költség összegét a vásárló igényei szerint. A vásárlónak 7 napos határideje van arra, hogy visszaigazolja beleggyezését a szállitás költségeivel.
3.4.1 Ha a vásárló nemigazolja vissza beleeggyezését a szállitási költségekkel vagy nemnyilatkozik a 7 napos határidőn belül, a megrendelése tárgytalanná válik és nem lessz teljesítve.
3.5 A vásárlónak lehetősége van kiválasztani a szállitás módját, amely összeköttetésben az áru árával és szállitási költséget tartalmazza:
- személyes átvétel
- szállitás házhoz és háznál való fizetés készpénzben
- szállitás előre utalással
3.5.1 Ha a vásárló a személyes átvételt válassza, köteles a termék árát kifizetni helyben az eladónak az áru átvételénél.
3.5.2 Ha a vásárló a házhoz szállitást válassza, a termék árát a szallitási költséggel egyben köteles kifizetni a szállitónak az áru átvétele pillanatában.
3.5.3 Ha a vásárló válassza a kiszállítást előre fizetéssel, köteles kifizetni az áru pénzértékét a szallítási költségekkel egyben az Eladó kihívását követően, legkésőbb a szállítás napján, másképp az áru nem lessz leszállitva és a Vásárló késedelembe jut.
3.5.3.1 Az előre fizetés esetében a Vásárlónak lehetősége van fizetni a PAYPAL szolgáltatás által, illetve a CARDPAY banki szolgáltatás által.
3.5.3.1.1 A CARDPAY szolgáltatás a TATRA BANKA virtuális POS terminálja által van részesítve, és a Vásárlónak evvel összefüggésben lehetősége van a pénzértéket kifizetni a VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO illetve DINERS CLUB INTERNATIONAL bankkártyák áltál.
3.5.3.1.2 A CARDPAY szolgáltatás által előre fizetés az áru pénzértékét a Vásárló haladéktalanul megvalósítja a megrendelés elküldését követően az internet üzletben, illetve az átkapcsolást követően, amely a megrendelés infomációjában található, legkésőbb a kiszállítás napján, másképp az áru nem lessz leszállítva és a Vásárló késedelbe jut.
3.6 A vásárló köteles a termék árát kifizetni idejében és teljes mértékben. A vásárló kötelezetsége akkor teljesül, amikor az eladó regisztrálja a befizetést, vagy készpénzben, vagy átutalással történő számlázás pillanatában. Késedelmes fizetés esetében az eladónak jogában áll késedelmi kamatot felszámitani, melynek mértéke a 0,05%-os kamat, minden megkezdett nap késedelmeér.
3.7 A kiszállitott áru az árkiengyenlítéséig az eladó teljes tulajdonában marad, a szlovák Kereskedelmi Törvény 445§-ja szerint.
3.8 A számla átadása a szállitólevélel egyben a vásárlónak az áru átadasánál történik.
4. Az áru leszállitása.
4.1 Az eladó köteles a vásárlónak az árut leszállitani abban a határidőben, amely megjelentetik az árucikk mellet az internet katalógusban. A szállitás határideje a visszaigazolás napját az eladótól követően kezdődik.
4.2 Ha a szerződésben „személyes átvétel“ volt megeggyezve, a vásárló köteles az eladóval megbeszélni az áru átvétel pontos dátumját és időpontját.
4.3 A termék állapotromlásával kapcsolatban fennálló kockázatot az eladó viseli a termék átadasáig a SZÁLLITÓNAK. Ettől a pillanattól a kockázatot a vásárló viseli.
4.4 A vásárló köteles az árut idejében és teljes mértékben átvenni. Áruátvételkor a vásárló átellenőrzi a csomagolás érintetlenségét, a megsértett csomag burkolatot haladéktalanul jelenti a szállitónak. Továbbá köteles ellenőrizni a csomag tartalmát, jellemét illetve hibáit, és ellenőrzi, hogy a csomag jelleme megfelelő a megrendelésével. Ha a szállitott áruban a vásárló nemmegfelelő, illetve hibás árut talál, köteles ezeket a tényekre írásban feljegyezni a szállitólévélbe.
4.5 Ha a Vásárló nem veszi át a megrendelt árut, a vásárló késedelbe jut és az Eladó jogosult a Vásárlótól követelni a késéssel összefüggő költségeket és felszámolni a 0,05%-os szerződési büntetést, minden megkezdett nap késéseért.
5. Jótállás, hibák, reklamáció.
5.1 Hiányos teljesítés esetén az áru átvételénél a vásárló ezt köteles haladéktalanul jelenteni az eladónak, legkésőbb 7 napon belül az áru leszállitásától. Ennek következtében az eladó írásban rögzíti a károkat a szállitó, illetve szállitótársaság képviselőjével. A jegyzőkönyv alapján az eladó eldönti, milyen módon kárpótolja a hibákat és ezt az elhatározását bejelenti a vásárlónak.
5.2 Az eladó az árura 24 hónapos szavatossági időt nyújt. A szavatossági idő az átvétel napjától számított. Reklamáció esetében, az eladó átveszi a vásárlótól az árut, ettől a naptól egészen a reklamációs eljárás eredménye hirdetéseig a szavatosság nemfolyik.
5.3 Az eladó nem vállal felelőséget olyan hibákért, amelyek nem rendeletszerú használat következtében keletkeztek, ugynúgy mechanikus sérulésekre, az áru veszélyeztetése hő – vagy elektromágneses sugárzással.
5.4 A nyilvánvalóan hibás termék eladásánál az áru pénzértéke le van csökkentve illetve kedvezményes áron van eladva, a szavatossági idó 24 hónap, a jótállási igényekből ki vannak vonva az 5.3 pontban jelentetett okokon kivűl azok a hibák is, amelyek miatt az áru kedvezményes alacsonyabb áron volt eladva. A szavatossági lapon megjelentetik a nyilvánvaló hiba az árun. A használt áru eladása esetén a szavatossági idó 12 hónap.
5.5 Ha lehetetlen a meghibásodott áru javíttása vagy becserélése azonos árura, az eladó jogosult felbontani a szerződést, kiállítani helyesbítő számlát, olyan aktuális árban, amely a reklamáció fogadása napján érvényes. Az aktuális ár értelme egyenlő az azonos árucikk árával a reklamáció fogadása napján, vagy összehasonlítható árucikk ára a reklamált áruval. Az összehasonlítható jellegú árucikk választása az eladót illeti, és lehetetlen a választását fellebezni.
5.6 Ha az eladó képtelen 30 napon belül szavatossági idő folyamán a reklamált árut megjavíttani, a reklamált áru javíthatatlannak számít és a vásárlónak joga van az áru becserélésére új, azonos árucikkre, vagy helyesbítő számla kiállitására a 5.7 pont értelmében.
5.7 A meghibásodott áru becserélése új árucikkre a szavatossági idó folyamán azon a napon kezdődik, mikor létrejött az új áru átvétele. Az új áruhoz új szavatossági levél lessz kiállítva.
5.8 Ha az Eladó a reklamált árun nem talál hibásodást, illetve az nem teljesíti az igényt a szavatossági reklamációra, a reklamáció jogtalanná vállik és a reklamált áru vissza lesz adva a Vásárlónak.
5.8.1 Ha az elutasított reklamáció az eladástól 12 hónapon belül volt érvényesítve, az Eladó a sáját költségeire a Vásárlónak megadja a reklamációs okiratott, amely szakmai elbírálást tartalmaz.
5.8.2 Ha az elutasított reklamáció az eladástól 12 hónapot meghaladja, az Eladó a reklamációs okiratban feltünteti a Vásárlónak a kompetens személy nevét, aki a szakmai elbíráláshoz jogosult. Az Eladó kifizeti a Vásárló által kimutatott szakmai elbírással keletkezett költségeket.
5.8.3.
Ha az ügyfél (a továbbiakban: "vevő") a szolgáltatás lefolytatásától számított 8 (szó szerint: nyolc) napon belül nem veszi át a terméket a szolgáltatási szolgáltatások elvégzése vagy a panaszok (a továbbiakban: "szolgáltatási szolgáltatások") elvégzése után. a panaszszolgáltatási protokollban meghatározott szolgáltatási időszak, vagy ha az ügyfél nem veszi át a szolgáltatás tárgyát (a továbbiakban: "termék") az egyik fél kilépésétől számított 8 (szó szerint: nyolc) napon belül szerződés, a vállalkozó jogosult 3,00 euró kötbér megfizetésére minden további késedelmi nap után, míg a szerződéses kötbér a vállalkozónak a termék tárolásával és gondozásával kapcsolatos költségeinek kompenzálását jelenti. A teljesítésről és a szolgáltatás megszüntetéséről értesítést kap az ügyfél személyesen, telefonon, SMS -ben vagy e -mailben. Ha a vevő a szolgáltatás teljesítése után nem veszi át a terméket, miután az egyik fél eláll a szerződéstől, vagy más módon, a jelen ÁSZF szerint, vagy 3 (szó szerint: három) hónapon belül attól az időponttól számítva, amikor köteles volt átvenni a terméket termék, a vállalkozónak joga van a terméket értékesíteni. A Vállalkozó előzetesen értesíti a Megrendelőt a termék tervezett értékesítéséről, jelen ÁSZF rendelkezéseit is bejelentésnek kell tekinteni. Ha a terméket értékesítik, a vállalkozó a szolgáltatás árának levonása után fizeti meg a vevőnek a termék értékesítéséből származó bevételt, 3,00 euró kötbér minden eladás késedelméért az eladás napjáig, az értékesítés költsége. a terméket, feltéve, hogy a megrendelő gyakorolja a termék értékesítéséből származó bevétel jogát a vállalkozótól. Ha a szerződéses kötbér összege felhalmozódik és meghaladja a termék piaci árát, akkor a szerződéses kötbér elszámolása leáll, és a termék elveszik a szerződő fél javára.
5.9 Az akkumulátor garanciája 6 hónap, ha 3-5 éven át gondoskodik róla, vagy a modelltől függően a ciklusok száma
6. A szerződés lemondása.
6.1 A vásárlónak jogában áll lemondani a szerződést 14 napon belül az áru átvétele napjától. Ha a vásárló olyan árut rendelt, amely külön a vásárló meghatározása és igénye alapján volt elkíszétve, a vásárló nemjogosult a szerződést lemondani.
6.2 A szerződés lemondása a vásárló igénye alapján a vásárló köteles kézbesíteni az árut saját szállitási költségeire a cég székhelyébe, sértetlen, teljes és használatlan állapotban, az eredeti lepecsételt csomagolásban. Egyúttal az eladónak felmutassa a vásárlóval alulírott kísérőlevelet, amely a szerződést lemondja.
6.3 Az eladó leellenőrzi a visszaadott árut, visszaadja a vásárlónak az áru pénzértékét, amely azonos a megrendelésen feltüntetett árral, legkésőbb 15 napon belüli határidőben az áru kézbesítése után.
6.4 Az eladó jogosult nem szükséges az áruk és elállni a szerződéstől, ha az áru elfogyott az időközben.
7. Végső szabályrendeletek.
7.1 A megjelenített feltételek érvénybelépése azonos az internet üzletben nyilvánosságra kerülése napjával.
7.2 Az eladó nem vállal felelőséget a vásárlóval szemben a megrendelés nemteljesítése vagy más okbóĺ keletkezett veszteségekért, illetve ennek következtében elmaradt haszon megtéríteseért.
7.3 Az eladónak jogában áll ezeket a feltételeket megváltoztatni saját akaratából, továbbá megváltoztni, megszüntetni vagy módosítani egységben vagy részleteiben a feltételeket az ellőző figyelmeztetés nélkül, a megrendelések azokkal a feltételekkel fognak igazodni, amelyek érvényesek a megrendelés elküldése napján a vásárlótól az eladónak.
8. Adatvédelem
Ki kezeli az Ön személyes adatait? Biokamin EU s.r.o., Panónska cesta 34, 851 04 Bratislava, IČO: 44 507 445, IČDPH: SK2022730270, bejegyezve a Kerületi Bíróság Bratislava I. kereskedelmi nyilvántartásában, oszt. Sro, vl.č. 55614 / B Miért kezeljük az Ön személyes adatait? Személyes adatait a következő okokból kezeljük: • Áruk és szolgáltatások vásárlása: mindenekelőtt a személyes adatait dolgozjuk fel annak érdekében, hogy a megrendelést megfelelően feldolgozzuk és kézbesítsük. Ha bármilyen probléma merül fel, a személyes adatainak köszönhetően tudjuk, kivel léphetünk kapcsolatba. • Ügyfélszolgálat: ha valamilyen kérdéssel / problémával fordul hozzánk, akkor meg kell dolgoznunk adatait, hogy megválaszoljuk / megoldjuk őket. Bizonyos esetekben a személyes adatokat harmadik félnek is továbbíthatják (pl. Árufuvarozó). • Felhasználói fiók: a felhasználói profiljában számunkra megadott személyes adatoknak köszönhetően számos hasznos funkcióhoz férhet hozzá (pl. Ha megadja telefonszámát, akkor könnyedén tájékoztathatjuk Önt, hogy a megrendelés mikor érkezik Önhöz). A megadott információkat bármikor megváltoztathatja, kivéve a felhasználói fiók eléréséhez használt e-mail címet. • Szolgáltatásaink fejlesztése: a megrendelések és az internetes magatartás előzményei révén relevánsabb ajánlatokat kínálhatunk más árukról, pl. kiegészítők a megvásárolt termékekhez. Bizonyos helyeken olyan termékeket mutatunk be, amelyek közvetlenül az Ön számára készültek, és megfelelnek az Ön igényeinek és érdeklődésének. Az interneten és az interneten kívüli elemek optimalizálásához (személyre szabott hirdetés harmadik fél weboldalain) különféle változatok (ún. A / B tesztelés), a Google Analytics, a Facebook Analytics stb. Teszteléséhez is használhatunk eszközöket. • Jogok és jogi követelések érvényesítése és a hatóságok ellenőrzése: Az Ön személyes adatait is feldolgozhatjuk, mert szükségünk van rájuk jogaink és jogi követeléseink gyakorlásához (pl. Abban az esetben, ha Önnek fennálló követelése van ellenünk). Az Ön személyes adatait azért is kezelhetjük, mert szükségünk van rá a hatóságok által végzett ellenőrzések céljából és más hasonlóan súlyos okokból. Milyen személyes adatokat dolgozunk fel? Személyes adatok, amelyeket Ön nekünk nyújt • Ha van pl. ha árukat vagy szolgáltatásokat rendel, akkor olyan adatokra van szükségünk Öntől, amelyeket kötelezően megjelölnek a rendelési folyamat során (ez elsősorban az Ön neve és vezetékneve,szállítási cím). Ha nem rendelkeznénk ezekkel az információkkal, nem tudnánk helyesen eljuttatni Önnek az árut. Továbbá áruk vagy szolgáltatások értékesítése céljából szükségünk van az Ön e-mail címére, amelyre megrendelés-visszaigazolást küldünk Önnek, amely egyben a megkötött adásvételi szerződés visszaigazolásaként szolgál, valamint a feltételek és panaszok másolatát. • Áruk vagy szolgáltatások megrendelésekor választható adatokat is kitölthet. Ezek segítenek a megkötött szerződés jobb és hatékonyabb teljesítésében. Például. telefonszámának kitöltésekor információkat küldhetünk az áruszállításról stb. Ön választható információkat ad meg önként. • Miután az árut eljuttatták Önhöz, e-mailt kaphat, amelyben kéri a megvásárolt áruk értékelését. • Ha felveszi a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, vagy üzenetet ír nekünk, akkor a közleményben felsorolt személyes adatait is feldolgozzuk. Az általunk automatikusan feldolgozott személyes adatok • Amikor meglátogatja weboldalunkat, bizonyos információkat gyűjthetünk Önről, például IP-cím, a weboldalunkra való belépés dátuma és ideje, információk az internet böngészőről, az operációs rendszerről vagy a nyelvi beállításokról. Weboldalunkon is feldolgozhatunk viselkedésével kapcsolatos információkat, pl. például. milyen linkeket látogat meg a weboldalunkon, és mely árukat jeleníti meg Önnek. A maximális adatvédelem miatt azonban a weboldalon tanúsított magatartásával kapcsolatos információk anonimizálódnak, ezért nem is rendelhetjük hozzá egy adott felhasználóhoz, azaz. egy adott személynek. • Sütik: Ez valójában egy kis szöveges fájl, amelyet az egyes webhelyek felkeresésével hoznak létre. Szabványos eszközként használják információk tárolására a webhelyünk használatáról. Így megkülönböztethetjük (de nem azonosíthatjuk) az egyes felhasználókat egymástól, és a tartalmat egyedi preferenciákhoz igazíthatjuk. A sütik fontosak. Nélkülük az internet böngészése sokkal nehezebb lenne. Kamerafelvételek létesítményeinkben • Kőműveleteinket kamerarendszerek figyelik online közvetítéssel és rögzítéssel. A helyszínen kamerák vannak mind a megelőzés, mind az esetleges illegális tevékenységek tisztázása céljából. A kamerarendszer üzemeltetője mi vagyunk, a Biokamin EU s.r.o. cég, cégazonosító szám: 44 507 445 Milyen jogalapokon dolgozunk fel adatokat? A szerződés teljesítése és megkötése • Szükségünk van az Ön személyes adatainak nagy részére ahhoz, hogy egyáltalán vásárlást vagy más szerződést köthessünk Önnel a tőlünk vásárolni kívánt árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban. Amint a szerződés megkötésre kerül, személyes adatait feldolgozzuk annak érdekében, hogy a megvásárolt árut megfelelően kézbesítsük Önnek, vagy hogy megfelelő módon biztosítsa Önnek a megvásárolt szolgáltatásokat. Ezen jogi ok alapján elsősorban számlázási és szállítási adatokat dolgozunk fel. Jogos érdekek • Személyes adatait arra is felhasználjuk, hogy releváns tartalmat nyújtsunk Önnek, vagyis az Ön számára érdekes tartalmat. Jogos érdek alapján ilyen módon dolgozunk fel személyes adatokat, amelyeket automatikusan feldolgozunk és sütiket. • Ugyanezen jogi okból küldhetünk Önnek és ügyfeleinknek e-maileket és SMS-eket. Személyes adatainak ezen a jogalapon történő kezelése az egyes műveleteink során a kamerák által végzett megfigyelés során is megtörténik. Kinek adjuk át az Ön személyes adatait? Ezekben az esetekben továbbítjuk az Ön személyes adatait harmadik feleknek: • Áruszállítás: az Ön által választott fuvarozó soha nem tudná eljuttatni Önnek a megrendelt árut, ha nem adnánk információt arról, hogy hova és kinek kell konkrétan kiszállítania az árut. Ezt az információt annak megfelelően továbbítjuk a fuvarozónak, hogy hogyan tölti be a megrendelést. Az így továbbított adatok főként az Ön nevét és vezetéknevét, szállítási címét, tel. az a szám, amelyen a fuvarozó kapcsolatba léphet Önnel, és ha az árut nem fizették előre, akkor az áru átvételénél fizetendő összeget. Az általa átadott személyes adatokkal kapcsolatban a fuvarozó jogosult azokat csak áruk átadása céljából kezelni, majd késedelem nélkül törölni a személyes adatokat. Meddig őrizzük meg az Ön személyes adatait? Először is a köztünk fennálló szerződéses kapcsolat teljes időtartama alatt feldolgozzuk az Ön adatait. Azon személyes adatok feldolgozása esetén, amelyekhez hozzájárulás született, az Ön személyes adatait általában 7 évig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig kezeljük. Kiemeljük továbbá, hogy a szolgáltatások megfelelő nyújtásához szükséges személyes adatok, ill. Minden kötelezettségünk teljesítése érdekében, függetlenül attól, hogy ezek a kötelezettségek a köztünk kötött szerződésből vagy az általánosan kötelező erejű jogi előírásokból erednek-e, az Ön beleegyezésétől függetlenül kell feldolgoznunk.a vonatkozó jogszabályok által meghatározott időtartamra vagy azokkal összhangban (pl. adóügyi dokumentumok esetében ez az időszak legalább 10 év). Alapértelmezés szerint a kamera felvételeit 90 napig tároljuk. Ha azonban a megfigyelt területen törvényellenes cselekmény történik, kapcsolatba léphetünk a rendőrséggel, és átadhatjuk a kérdéses nyilvántartást az illetékes hatóságnak (rendőrség, bíróság stb.). Ebben az esetben a nyilvántartásokat nem törlik 90 nap elteltével, de bizonyítási okokból az ügy jogi lezárásáig megőrizzük. Milyen jogai vannak a személyes adatok feldolgozásakor? Személyes adataival kapcsolatban különösen Önnek joga van bármikor visszavonni a személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulását, a személyes adatainak helyesbítéséhez vagy kiegészítéséhez, a személyes adatok kezelésének korlátozását kérni, a személyes adatainak kezelése ellen tiltakozni vagy panaszt tenni, a személyes adataihoz való hozzáférés joga. , a személyes adatok továbbításának kérelmezésének joga, a személyes adatok biztonságának megsértésével kapcsolatos tájékoztatáshoz való jog és bizonyos feltételek mellett bizonyos személyes adatok törlésének joga, amelyeket Önnel kapcsolatban kezelünk (az úgynevezett „elfelejtés” joga). Módosítás és kiegészítés • Vegye fel velünk a kapcsolatot: info@air-wheel.sk Javítás • Ha úgy gondolja, hogy az Önről feldolgozott személyes adatok helytelenek, felveheti velünk a kapcsolatot: info@air-wheel.sk Hozzáférés (hordozhatóság) • Megkérhet minket, hogy küldjön áttekintést személyes adatairól az info@air-wheel.sk címen • Önnek joga van személyes adataihoz a következő információkhoz is hozzáférni: o Mi a személyes adatainak feldolgozásának célja o Mely kategóriákba tartoznak a személyes adatok? o Kik vagyunk rajtunk kívül az Ön személyes adatainak címzettjei o A személyes adatok tárolásának ütemezett ideje o Jogosult-e tőlünk kérni személyes adatainak helyesbítését vagy törlését, vagy korlátozni azok kezelését, vagy tiltakozni az ilyen feldolgozás ellen o Információ a személyes adatok forrásáról, ha nem tőled szereztük beTörlés • Kérheti azt is, hogy töröljük az Önről szóló információkat (a törlés azonban nem érinti azokat a dokumentumokat, amelyeket a törvény kötelez megtartani (például számlák vagy jóváírások). kérelmét el kell utasítani (pl. amikor fennálló követelést regisztrálunk Öntől, vagy folyamatban lévő panasztételi eljárás esetén). • A fentiek kivételével Önnek joga van törölni a következő esetekben: o Személyes adatokra már nincs szükség azokra a célokra, amelyekre azokat feldolgozták o Ön visszavonta beleegyezését, amely alapján az adatokat feldolgozták, és feldolgozásuknak más jogi oka nincs o Ön kifogásolta a tengelyek feldolgozását. adatokat, és úgy ítéli meg, hogy a kifogás értékelése feltárja, hogy egy adott helyzetben az Ön érdeklődése felülmúlja a feldolgozás iránti érdeklődésünket. ezeket a tengelyeket. adat o A személyes adatokat illegálisan kezeljük o A törlés kötelezettségét külön jogszabály írja elő o Ide os. 16 év alatti gyermekek adatai • Jogát az info@air-wheel.sk címen gyakorolhatja Ellenvetés • Személyes adatainak egy részét jogos érdekünk alapján kezeljük (lásd jelen feltételek "Milyen jogalapon dolgozunk fel" című fejezetét). Ha önnek konkrét okai vannak, akkor kifogásolhatja személyes adatainak feldolgozását. Ezt a kifogást az alábbi címen teheti fel: info@air-wheel.sk Feldolgozási korlátozások • Ha (a) tagadja személyes adatainak pontosságát, (b) személyes adatait illegálisan dolgozzák fel, (c) már nincs szükségünk személyes adataira feldolgozás céljából, de Önnek szüksége van rá jogi követelései megállapításához, érvényesítéséhez vagy megvédéséhez, vagy ha (d) kifogásolta az előző bekezdést, így joga van korlátozni személyes adatainak feldolgozását. • Ebben az esetben az Ön személyes adatait csak az Ön beleegyezésével kezelhetjük (kivéve a kérdéses személyes adatok tárolását vagy biztonsági másolatát). Panasz benyújtása • Ha úgy gondolja, hogy az Ön személyes adatait illegálisan kezeljük, akkor joga van panaszt benyújtani a Személyes Adatvédelmi Hivatalnál is. Örülünk azonban, ha először foglalkozik velünk a félrelépésekkel. Mindig könnyen kapcsolatba léphet velünk az info@air-wheel.sk címen A személyes adatok védelmére vonatkozó jelen feltételek és azok részei2020.12.18-tól érvényesek és hatályosak
9. A FOGYASZTÓI SPORT ALTERNATÍV MEGOLDÁSA
2016. február 1-jén a törvény nem. 391/2015 Coll. a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezéséről és egyes törvények módosításáról. E törvény célja, hogy új lehetőségeket teremt a fogyasztók rendezni vitájukat az eladó gyorsan, hatékonyan és különösen a kevésbé formális díj vagy. csak minimális költséggel. Ez egy enyhítő megoldás elérésére szól. a fogyasztó és az eladó között a jogvita rendezésére vonatkozó megállapodások, amelyek mindkét fél beleegyezésével és megfogalmazásával kötelező érvényű jogalapsá válnak.
Az alternatív vitarendezéssel foglalkozó szervek a Hálózati Irodák Igazgatósága, az Elektronikus Hírközlési és Postaigazgatási Hivatal és a Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzési Hivatal. Ezenkívül a szlovák kereskedelmi felügyelet az úgynevezett " maradvány entitás, ami azt jelenti, hogy nem lesznek jogosultak rendezi az ilyen vitákat, és ahol nem szándékoznak hatáskörébe más szervek kivételével eredő jogviták szerződések pénzügyi szolgáltatások nyújtása.
10. A fogyasztó eltávolítása a szerződésből
Vevő - fogyasztó
Név és vezetéknév, cím: ............................................ .................................................. .............................
Lakóhely: ............................................... .................................................. .......................................
Telefon: ................................................ .................................................. .......................................
E-mail: .............................................. .................................................. .........................................
Egy szerződéssel lemond
Eladó: Biokamin EU s.r.o. Cégazonosító: 44507445
Készpénz-átvétel száma: .............................................. .................................................. ..................
Rendelési szám: ............................................... .................................................. ...............................
Az eladás időpontja: ............................................... .................................................. ...................................
A visszaküldött áruk címkézése:
.................................................. ....................................... ........... .................................................. .........
A visszatérítés oka:
Az áruk nem működnek Áruk Nem szeretem Találtam / olcsóbbnak találtam
Az áruk nem egyeznek a leírással:
egy másik ok:
Visszafizetendő vételár:
banki átutalás a bankszámlaszámra: IBAN .......................................... ............................
készpénzben az eladó címén ............................................ ..........................................
.................................................. ..................
A vevő - fogyasztó dátuma és aláírása
Önnek joga van 14 nap múlva indokolás nélkül visszavonni a szerződést. Az elállási határidő 14 nap múlva lejár, miután az Ön vagy a kijelölt harmadik fél, kivéve a fuvarozót, átveszi az árut.
Az elállási jog gyakorlása során kérjük, tudassa velünk a döntését, hogy e megállapodásból egyértelműen nyilatkozik. Ebből a célból használhatja ezt a minta visszavonási űrlapot.
Az elállási határidő megmarad, ha az elállási jog gyakorlásáról az elállási időszak lejárta előtt értesítést küld.
Visszavonulása után visszatéríti bármilyen kifizetés, amit tett kapcsolatban a szerződés megkötése, különösen a vételár beleértve a szállítási költsége az árut az Ön számára. Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha más típusú szállítást választott, például a legolcsóbb közös szállítási módot. A kifizetéseket késedelem nélkül visszafizeti Önnek, legkésőbb 14 nappal azután, hogy megkaptuk a szerződéstől való elállási értesítést. Fizetésük ugyanúgy történik, ahogyan a vevő a fizetését felhasználta. Ez nem érinti a vevőnek azt a jogát, hogy egy másik fizetési móddal megállapodjon az eladóval, ha nem számítanak fel további díjakat a vevőnek.
Fizetés vásárolt áru kifizetése után megkapta a visszaküldött árukat vissza címünkre, vagy koholt, okirati bizonyítékot küld az árut vissza, amelyik előbb bekövetkezik.